معرفی بهترین تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی

در اینجا سعی داریم بهترین دستگاه های ورزشی موجود در بازار ایران را نقد و بررسی کنیم

معرفی بهترین تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی

در اینجا سعی داریم بهترین دستگاه های ورزشی موجود در بازار ایران را نقد و بررسی کنیم

در این وبلاگ روزانه پست هایی برای معرفی دستگاه هایی همچون: تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی یا همان الپتیکال، دستگاه های بدنسازی، و همچنین انواع ماساژور های کوچک و بزرگ قرار میگیرد؛ که در آن به نقد و بررسی و معرفی محصولات میپردازیم.

  • ۰
  • ۰

تردمیل سالمندان

در این مقاله قصد داریم تا در مورد تأثیر تردمیل بر درمان انواع بیماری‌های مختلف در سالمندان توضیح دهیم.همچنین تردمیل سالمندان برای فیزیوتراپی چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

تاثیر تردمیل برای سالمندان

یک فرد مبتلابه قند خون باید سه چیز را رعایت کند: رژیم غذایی مناسب، دارو و ورزش کردن. فعالیت بدنی برای افراد مبتلابه دیابت بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر برای افراد دیابتی خرید یک تردمیل می‌تواند ب سلامت شما کمک فروانی کند.

بیماری پارکینسون

پارکینسون نوع بیماری که براثر اختلالات عصبی به وجود می‌آید. لرزش بدن، عدم کنترل روی ماهیچه و عدم جابه‌جا شدن می‌تواند از علائم این بیماری باشد. در آزمایش‌ها و تحقیقات محققان نشان می‌دهد که بر درمان بیماری پارکینسون نقش بسیار مهمی داشته است. تمرینات تردمیل می‌توانند باعث بهبود چشمگیری در وضعیت جسمی بیماران پارکینسون شود. درواقع گروهی که تحت آزمایش قرار گرفتند، در سرعت راه رفتن، طول راه رفتن و طول گام‌ها پیشرفت‌های امیدوارانه‌ای داشتند.

تأثیر تردمیل مناسب سالمندان بر بیماری پارکینسون

بیماران پارکینسونی که با سرعت کم بر روی تردمیل فیزیوتراپی راه رفتند، درزمینهٔ حرکت‌های بدن و گام برداشتن پیشرفت‌های خوبی کردند. بر اساس گفته محققان دانشگاه مریلند، پیاده‌روی با تردمیل ، بهتر از ورزش در سرعت‌های بالا در زمان‌های کوتاه یا تمرینات مقاومتی مثل پرس‌های پا، کِرلینگ ما و کشش ما می‌باشد.

این آزمایش ابتدا بر روی چند تن از بیماران پارکینسون که درراه رفتن مشکل داشتند، موردتحقیق قرار گرفتند و به چند گروه تقسیم شدند. هر یک از این گروه ما می‌بایست ورزش‌های متفاوتی را انجام دهند.
یک گروه تمرینات پرفشار تردمیل را انجام دادند، راه رفتن سریع، اما برای 30 دقیقه. گروه دیگر با سرعت کم‌تر بر روی تردمیل راه رفتند، اما به مدت 50 دقیقه. گروه سوم بعد از انجام تمرینات کششی، نوعی ورزش را بدون تردمیل مناسب سالمندان امتحان کردند، فعالیت‌هایی مانند پرس پا، کشش و کرلینگ را انجام دادند.

همه‌ی اعضا سه بار در هفته و به مدت 90 روز ورزش کردند،  که این فعالیت ما توسط پزشکان ورزشی مرکز تحت نظارت قرار گرفت.
تحقیقات نشان می‌دهد که تمرینات کم شدت تردمیل باعث بهبودهای قاطعی در قدم برداشتن و تحرک بیماران شد. افرادی که تمرینات کم‌فشار پارالل تردمیل را پیش گرفتند، نسبت به بقیه عملکرد بهتری را در مسیر راه رفتن و سرعت راه رفتن داشتند. افرادی که تمرینات بدن‌سازی را انجام دادند توانستند به استانداردهای این بیماری دست پیدا کنند.

فروشگاه تردمیل سالمندان :

فروشگاه مرکزی و شوروم مجموعه بزرگ کورش اسپرت
فروشنده تجهیزات ورزشی و بازی و سرگرمی
تهران، میدان هفت تیر، ابتدای خیابان قائم مقام، نبش کوچه سام، پلاک 17
88814075
88814076
www.kouroshsport.com
محصولات ورزشی ، الپتیکال و اسکی فضایی ، تردمیل ، دوچرخه ثابت ، اسپینینگ ، ماشین شارژی ، و ...

  • ۰۰/۱۱/۰۶
  • کورش اسپرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی